Aby
zrealizować szybko zadanie podzielcie się pracą.
1. PODZIAŁ OBOWIĄZKÓW
W czteroosobowym zespole wyłońcie koordynatora i szperaczy.
Koordynator musi być osobą odpowiedzialną i lubianą, bowiem z materiałów przygotowanych przez szperaczy stworzy wspólną prezentację multimedialną, i przydzieli poszczególne postaci pozostałym członkom zespołu.
1. PODZIAŁ OBOWIĄZKÓW
W czteroosobowym zespole wyłońcie koordynatora i szperaczy.
Koordynator musi być osobą odpowiedzialną i lubianą, bowiem z materiałów przygotowanych przez szperaczy stworzy wspólną prezentację multimedialną, i przydzieli poszczególne postaci pozostałym członkom zespołu.
Każdy ze szperaczy wyszukuje w Internecie i przygotowuje materiały dotyczące dwóch postaci przedstawionych na banknotach.
W przypadku tworzenia gry koordynator ma głos decydujący przy przydziale obowiązków.
W przypadku tworzenia gry koordynator ma głos decydujący przy przydziale obowiązków.
2. ZBIERANIE MATERIAŁÓW
Korzystając z przeglądarki Internetowej wytrop informacje, które umożliwią Ci rozwiązanie zagadki (patrz zakładka zadania)
Postaraj się zapisywać zebrane dowody na dysku wirtualnym tj. ilustracje, notatki itp, w tej pracy pomoże Ci oczywiście opiekun projektu, czyli ja. Posłużą one później do wykonania prezentacji multimedialnej oraz gry.
Kolejno przedstaw każdą z postaci:
a) zaczynając od tego w jakich latach żyła (data-data),
Korzystając z przeglądarki Internetowej wytrop informacje, które umożliwią Ci rozwiązanie zagadki (patrz zakładka zadania)
Postaraj się zapisywać zebrane dowody na dysku wirtualnym tj. ilustracje, notatki itp, w tej pracy pomoże Ci oczywiście opiekun projektu, czyli ja. Posłużą one później do wykonania prezentacji multimedialnej oraz gry.
Kolejno przedstaw każdą z postaci:
a) zaczynając od tego w jakich latach żyła (data-data),
b) zamieść jej portret,
c) samodzielnie napisz krótką notatkę biograficzną odwołując się do najważniejszych faktów z życia postaci i zamieść linki do tych stron, z których korzystałeś, a które obszerniej przedstawiają omawianą postać
3. WYKONANIE PREZENTACJI
Każdy z pozostałych członków zespołu przygotowuje 2 strony prezentacji dotyczące wybranych postaci i udostępnia je koordynatorowi (praca w chmurze).
Koordynator kopiuje informacje do prezentacji i dba o ogólną estetykę pracy.
Po zebraniu materiałów, podziel się wynikami swojej pracy z zespołem i wspólnie wykonajcie prezentację.
Koordynator stworzy pierwsze slajdy prezentacji dotyczące polskich banknotów oraz narysuje w programie Paint oś czasu i każdy z Was zamieści na niej portrety opracowanych postaci (praca w chmurze).Każdy z pozostałych członków zespołu przygotowuje 2 strony prezentacji dotyczące wybranych postaci i udostępnia je koordynatorowi (praca w chmurze).
Koordynator kopiuje informacje do prezentacji i dba o ogólną estetykę pracy.
4. PRZYGOTOWANIE GRY PLANSZOWEJ
Przedyskutujcie w grupie jak ma wyglądać gra, ile ma zawierać pytań oraz podzielcie się rolami:szperacze -opracowują pytania do gry na podstawie przygotowanej prezentacji i zapisują je w dokumencie google;
majsterkowicz - przygotowuje planszę, pudełko do gry i "pliki banknotów"
koordynator - opracowuje instrukcję do gry
5. WYSTĄPIENIE W ŚWIETLICY
Przygotuj
się do wystąpienia publicznego przed dziećmi ze świetlicy szkolnej (każdy referuje swój fragment).
Zaprezentujcie dzieciom wykonaną grę.